piątek, 19 października 2012

Wstęp

Cześć

Nazywam się Maciej Nikodem i na co dzień jestem pracownikiem Politechniki Wrocławskiej (www.zak.iiar.pwr.wroc.pl). Dzięki projektowi TOP 500 Innovators organizowanemu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego mam niepowtarzalną okazję wzięcia udziału w 9 tygodniowym kursie realizowanym na Stanford University.
Nie jestem tu sam - z Politechniki Wrocławskiej jest w sumie 9 osób (zarówno pracowników jak i doktorantów): 6 na Stanford, 3 na University of California, Berkley .

To całkiem nowe doświadczenie. Mam nadzieję, że zaowocuje ono wieloma ciekawymi pomysłami, które będzie można wdrożyć w polskiej rzeczywistości. Nie spodziewam się rewolucji, ale mam nadzieję na zmiany w polskiej nauce. Dlatego tu jestem.

Zachęcam do czytania i oglądania zdjęć, oraz odwiedzenia blogów innych uczestników:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz